2 Eylül 2009 Çarşamba

Yeni Sezon Dizi İzlenimleri 1

Sabah ranini'nin blogunu okurken Ey Aşk Nerdesin'in yayından kalktığını gördüm ve şaşırdım çünkü reytingi yükselişteydi. Atv'nin sabredemediğini sanmıyorum sanırım yapımcıyı tatmin edememiş reyting.

Neyse kendi izlenimlerime geçeyim. Pazartesi tam anlamıyla yeni sezon açıldı. Atv'de Yalancısın Sen'i izledim. Reytingi vasat atv de farkında olacak ki gününü Pazar yapmış. Kanal D boş durur mu Geniş Aile'nin reytingi yüksek olmasına rağmen onu da pazara almışlar. Yalancısın Sen'i daha çok seven bir birey olarak Kanal D'nin bu tavrına uyuz olduğumu belirtmek istiyorum.

Özge Borak Küçük Kadınlar'a katıldı ve tabii ki beklenen oldu. Diğer 4 başrol hatunun toplamından daha iyi bir performans çıkararak ağlaklığın, demogojinin tavan yaptığı o acıklı senaryoyu bana izletmeyi başardı. Senaristin Özge Borak'a delikanlı bir tipleme yazması da isabet olmuş. Hatun döktürüyor.

Bir Bulut Olsam'ı da müptelası olan annem sayesinde izledim. Meral Okay'ı da hep sevmişimdir zaten güzel bir açılış yaptılar sezona. Daha dik daha güçlü bir Narin izleyeceğimizi düşünüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder