11 Eylül 2009 Cuma

Ağlarken içim, güldü gözlerim... Bir günah gibi gizledim seni.


Aşk-ı Memnu'da nihayet Pandorra'nın Kutusu açıldı. Sezonun ikinci bölümünün sonunda nihayet Bihter & Behlül'ün seradaki fantazilerini gören kişinin Beşir olduğu netleşti. Zaten Firdevs ve Matmazel ile yanıltmaca yapmaya çalışan senaristler fazladan da iki bölüm kazanmış oldular.


Aşk-ı Memnu tek mekanda geçen, entrikalarıyla bayan vasat bir dizi aslında. Vasat bir senaryo ve vasatın az üstü seyreden oyunculukları cofcoflu bir atmosfere tıkarak, güzel müzikler ve kadınların güzelliği erkeklerin yakışıklılığı ile yoğurarak önümüze getiriyor. İki bölüm boyunca kayda değer tek gelişme, laz uşağun gelüp Nesrün'ü Ednan Peyden istemesuydu.


Genelde izleyiciler Beren Saat'i beğenmese de ilk sezonun sonlarından itibaren ve yeni sezonda da Kıvanç Tatlıtuğ bana ondan vasat gelmeye başladı. Ziyadesiyle köpürtüyor oyunculuğunu ki iyi oyunculuk abartılı oynamak değildir, olmamalıdır. İlk sezonki performansını daha iyi bulmuştum sanırım giderek o da sıkılmaya başladı. Beren Saat'in çizgisi ise bence daha iyiye gidiyor.


Aşk-ı Memnu'nun yeni sezondaki en güzel yanı, bölüm finallerinde çalan sözleri sevgili Fikret Şeneş'e ait, Ajda Pekkan & Toygar Işıklı düeti. Süperstar Ajda'ya Toygar'ın kadife sesi cuk oturmuş. Ağlarken içim, güldü gözlerim... Bir günah gibi gizledim seni... Yasak aşkı konu alan diziye de böyle bir şarkı yakışırdı.

4 yorum:

  1. O dizide yakisikli erkek ve guzel kadin hatirlamiyorum ama neyse ya bebegim...

    YanıtlaSil
  2. Ehehehe başkan sorma ya, Kıvanç Tatlıtuğ furyası almış başını gidiyor ben de ondan dedimdi.

    YanıtlaSil
  3. beşir konusunda emin misin?

    YanıtlaSil
  4. Ranini

    Beşir olması lazım bence. Eğer ki uyarlama yapıyorlarsa ilk Beşir'in görmüş olması lazım.

    YanıtlaSil