16 Eylül 2009 Çarşamba

Benim Annem Bir Melek'ten unutulmaz bir anektod


Ekrana geldiği ilk günden itibaren, izlemeye çalıştığım, karakterlerinin nerdeyse tamamı eğlenceli tiplerden oluşan, görev alan her oyuncunun da hakkını vererek oynadığı bir dizi. Bu sezon devam edecek mi, orası şüpheli. Geçen akşam saat 01 sularında bu dizinin tekrarına denk geldim, oradaki bir senaryo parçacığı beni yazmaya itti.


Hasıla, Sıddık'a diyor ki, "Bir bardak demli çay aile gibidir". Sonra da şöyle özetliyor durumu ben de yazana hayran kalıyorum.


Bir bardak demli çay aile gibidir. Kaynana çaydanlığın alt kısmı yani su fokurdatan kısımdır. Gelinse üst demliktir, kaynananın kaynaması, fokurdamasıyla pişer, olgunlaşır, demlenir. Damat, çay bardağıdır, hem gelin hem kaynana onu sürekli doldurup dururlar. Çocuklar, çayın şekeridir, çaya tat verirler. Görümce çay kaşığıdır, gelir sürekli karıştırır durur. Kayınpederse çayın altındaki tabaktır dökülen saçılanları toparlamaya çalışır.


Böyle bir tasvir yapabildiği için senarist Vasıf Küçükoruç'un kalemine sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder