20 Ekim 2009 Salı

Ezel Casper'a dönüşürse ;)


4. Bölüm bana ilk 3 Bölüm kadar güzel gelmedi. Beğendim izledim ama izlerken de kafamda kocaman soru işaretleri döndü dolaştı.


**Birincisi, Ömer Eyşan'ın verdiği ifadenin sonucunda hapsi boyladı. Ağırlaştırılmış müebbet cezası yedi. Sonrasında ne oldu? Eyşan Cengiz'le evlendi. Güya çocukları oldu. Peki nedir bu Mümtaz Bey ve Mert'in Cengiz'e oğlumsun, abimsin, paşamsın tavırları? Dolaylı yoldan da olsa (ki onlar direkt etkileri bilmiyorlar) Eyşan Ömer'i hapse göndererek ölümüne sebep oldu, eee nedir bu kadınla evlenmiş güya Ömer'in can dostuna karşı yakınlık??


**İkincisi, sene 2005. Cengiz'le Eyşan'ın sevişesi gelmiş. (Onlar formaliteden evli diyenleri sevgiyle selamlıyorum. Cansu Dere'nin kural koymuş hali buysa kuralsız halini düşünemiyorum ) Bunu hangi insan evladı pencere önünde perdeyi çekmeden yapmaya koyulur? Hadi bunlar çekinmez çevreden diyelim, Ezel görüp iyiden sinirlensin silahı onlara doğrultsun diye yapılmış bir sahne olsun. E peki fiyatı nerden baksanız 1 milyon dolar eden dubleks villada yaşayan bu kumarhaneler patronu ve patroniçesini koruyacak bir güvenlik elemanı, bekçisi, köpeği, kamerası, falanı fistanı yok mudur? Ezel camdan, duvardan Casper falan mı olup girip villaya onlara silah dayadı? Çok zorlama geldi bana o sahne çok.


Gelelim diğer yakaladıklarıma. Açıkçası lastik değiştirme sahnesini beğendim. Ezel'in kontrolünü yitirip Cengiz'in kafasını dağıtacak duruma gelmesi güzel kurgulanmış bir sahneydi çok klişe olsa da. Son anda çalan telefona kadar her şey klişeydi ama biraz adrenalin kattı güzel oldu.Meliha hanımın tüm sahnelerini beğendim. Ezel'in annesine olan bakışını gözyaşlarını beğendim.Ezel'in yardımcılarının sahnelerini sevdim. Özellikle de Şebnem'in doktoru oyalama çabaları çok keyifliydi.


En şaşırdığım Cengiz'in Can'ı kendi oğlu sanıp Eyşan'dan yeni bir bebek istediği sahne oldu. Ne tuhaf Eyşan için şeytanı alt ederim diyebilen adam Eyşan'ın "Bu bebek senden" masalına inanmış gibi görünüyor. Ya da Eyşan o kadar şeytani ki, Cengiz'i bile alt ediyor mesajı verildi senaristler tarafından. Ki kadını bu denli şeytan yansıtmaları çok korkutucu.

2 yorum:

  1. 1. noktada yanlış hocam yanlış anlama da :) Orada senaryo tutarlı . Baba ve çocuk Ömer'in orayı gerçekten soyduğunu düşünüyorlar; o nedenle de kin tutmadılar; iyi ilişkileri devam ediyor. Anne ise; tam da o sebepten yani oğlunun suçsuzluğuna inandığı için konuşmuyor çocukla. Senaryo orada tutarlı. 2. konuda ise haklısın...

    Kişisel oalrak hasta kız olayını 12 yıla yaymalarını sevmedim. yani senaryo zora girdikçe; küçük kardeşin lenfoma olması üstünden mi çatışma kuracaklar?

    Drazen

    YanıtlaSil
  2. Drazen'cim;

    Ne olursa olsun Ömer'in eski sevgilisi Eyşan'la evlendi Cengiz. Bu konuda mesafeli durmaları lazımdı.

    YanıtlaSil