9 Ağustos 2009 Pazar

Birbirimizi "Yemekteyiz"

Valla günlerdir içimdeydi, yazacaktım bu tüm arıza kişilikleri bir arada bulundurma potansiyeli gösteren yarışma hakkında, nihayet şimdi yazabiliyorum. Efendim bu tüm tuhaf yarışmacıların bir araya toplandığı dandik program geçtiğimiz sezon ŞOV (neden inatla Show derler hiç anlamam) TV'de zırvareyting rekorları kırmış hatta maliyetli 2 dizi Doktorlar ve Gece Sesleri 15'te bir ayda bir yayınlanmaktan erken final yapmışlardı.

Son 3 haftadır canlandırma çabalarına girişildi programda çünkü reytingler düşmeye başlamıştı. 2 hafta önce Faik katıldı. Hani şu Safiye Soyman'ın bayatlamış "hayat arkadaşı". Ben halkım ben halktanım diye diye diğer yalaka 3 yarışmacının da desteğini alarak bence yarışmadaki tek güzel yemek yapan Selda'nın gecesini mahvetti. Neymiş, halk insanı ördek yiyemezmiş, yalnız kendisinin giydiği afilli kıyafetleri taktığı pahalı altın saati de herkes takamıyor. Faik'e mi ona yalakalık eden diğer 3 yarışmacıya mı kızsam karar veremedim. Sonuçta yarışmayı Faik kazansa da halktan gelen oylarda Selda'dan feci bir fark yemekten kurtulamadı. Bir de diğer yarışmacıların dilinde pelesenk olan "Faik Bey'in sanatçı kimliği" hakkında bir aydınlatılsaydık tam süper olurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder