19 Temmuz 2009 Pazar

Yeni sezon, yeni diziler, yenilikler, izlenimler vs. vs. .)

* Tomris Giritlioğlu, dört dizi hazırlıyormuş yeni sezona, hayırlısıyla kriz teğer geçmiş kendilerini kanımca. Tuba Büyüküstün'le My Fair Lady (Benim Gözal Melekim) için anlaşmış. Partner Cansel Elçin'miş. Hayır yani Tuba Hanım'ın palavralarına alışıktık, Ihlamur bitince de tortulandım TR'den göçmek istiyorum bir süreliğine de diyordu ama 2 sezon boyunca Demiğğğğğrr dedi Asi'de. Şimdi de aynını diyip Benim Gözal Melekim'e başlamış. Zaten kendisi bir sinema filminde oynayacak kapasitede değil eh tiyatro da yapamayacağına göre gayet normal bu dizi işi.

* Uyan Sevgili'nin kadrosu hoşuma gitti ;) Kül ve Ateş çekilecekmiş ama kadro kimlerden oluşacak bilmiyorum şu anda. Önceden isimleri açıklanan Özge Borak, Okan Yalabık ve Cansel Elçin isimleri artık başka projedeler. Bir de Kasaba çekilecekmiş bakalım onun castı kim? Murat Yıldırım'ın da Tomris Hanım'la anlaştığı söylenmekte.

* Mahinur Ergun Masal diye bir diziyi yazmaya başlamış. Annem'in problemli Gonca'sı, Duygu Yetiş ve de Cemal Hünal başroldeler.

* Sedef Avcı da yeni sezonda Ezel'deymiş. Kenan İmirzalıoğlu, Cansu Dere ve Yiğit Özşener diğer önemli roller.

* Sıla'nın son klibi İnşallah'ta yakın arkadaşı Gözde Kansu da rol almış çok sevindim görünce, sanki eski bir tanıdığa rastlamış gibi hissettim.

* Unutulmaz dizisinin 3. bölüm tekrarına yarım saat bile tahammül edemedim. Üç önemli rolün sahipleri Serhan Yavaş, Özlem Yılmaz ve Sinem Öztufan üçü de dublajlı konu klişeden de öte. Geçin kardeşim bunları diyesim geldi izlerken.

* Head and shoulders'ın son reklamında Kıvanç Tatlıtuğ oynamış. Geçenlerde izledim. Mehmet Günsur versiyonu ile kıyasladım ve bana yetersiz geldi, Kıvanç versiyonu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder