23 Temmuz 2009 Perşembe

Unutmak İstiyorum


Dizinin adı Unutulmaz ama ben bu diziyi izlediğimi unutmak istiyorum. Akşam yeni bölümü vardı, kardeşim hastaydı diye evdeydim oturup izleyim dedim. Reklam arasına kadar zar ve zor dayandım. Öncelikle Eda'nın bir kutu ilacı devirip Ağva'da Harun'la beraber olduğu odada bayıldığı sahne ve akabinde yaşananlar tam anlamıyla fiyaskoydu. Nedense Harun'un bulabileceği yakınlıkta bir balta vardı ve kapıyı kırdı baltayla ama çevrede de kimse duymadı bunu. İçeri girdi, ilaç içmiş Eda'ya yarım saat sarıldı, kaldırıp kızı hastaneye yetiştirecek yerde. Onunla beraber acil servise daldı, böyle bir durumda hangi doktor töleranslı olur orası ayrı bir konu zaten. Replikler zorlama. Dublaj çok tanıdık, detaylarda dizi dökülüyor. Başrol oyuncuları, Serhan Yavaş, Özlem Yılmaz ve Sinem Öztufan üçü de oyunculuğu meslek olarak edinmeye çalışıyorlar ama 3'ü de dublaj sayesinde çakıyor, 3'ü de önceki rolleriyle bu rolleri arasındaki farkı ancak kendileri bilir. Sinem Öztufan 8 ay kadar önce doğum yapmış ama fazla kilolarından henüz kurtulamamış. Bir de daracık giydiriyorlar. Boyu da çok uzun olunca ortaya nahoş bir görünüm çıkıyor. Senaryo saçmalıklarına daha fazla dayanamayıp ilk reklam arasında daraldım ve kapattım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder